Radovi na putu Merošina-Prokuplje usporavaju saobraćaj, vozači negoduju

0
Most u Merošini se ne završava duže od mesec dana; Foto: M. M.

Da se radovi na rekonstrukciji državnog puta Merošina-Prokuplje započeti sa kašnjenjem od nekoliko meseci, a za koje je predsednik Srbije tvrdio da će biti završeni do maja ove godine, bespotrebno odugovlače smatraju građani i vozači koji tu svakodnevno prolaze. Saobraćaj je, kažu, usporen na gotovo čitavoj deonici, radovi su započeti na više lokacija, ni jedna se još ne završava, već se iz dana u dan, smatraju putnici, stvara sve veći problem i gužva na tom delu puta.

Ipak, iz firme „Srbijaautoput“ koja izvodi radove u dužini od oko 11,5 kilometara tvrde da postupaju po Ugovoru, nalozima naručioca JP „Putevi Srbija“ i u skladu sa planiranom dinamikom izvođenja radova na projektu.

Izgreban asfalt kod Jugbogdanovca ugrožava vozače; Foto: M. M.

Umesto 30-ak minuta, mi sada od Niša do Prokuplja putujemo gotovo čitav sat. U Merošini su započeli rekonstrukciju mosta i to traje skoro mesec dana, tek po nekoliko radnika kao nešto rade, ali sve to ide presporo. Postavljen je pokretni semafor, pošto se saobraćaj na tom delu odvija samo u jednoj traci i to sve dodatno usporava vozila. Kolovoz je na više mesta oštećen zbog radova, što nam dodatno uništava ionako stare automobile, a kod Jugbogdanovca su izgrebali asfalt sa jedne trake i danima ništa više ne rade na tom delu – kaže revoltirani vozač koji svakodnevno putuje iz Prokuplja do Niša na posao.

Stiče se utisak da se i na ostalom delu puta, kaže on, kao nešto radi, ali da sve to ide sporo i da otežava i ugrožava saobraćaj.

Radovi na deonici od Merošine do Prokuplja predstavljaju problem za vozače; Foto: M. M

Pitam se samo šta će biti kada krenu velike vrućine, pa ljudi koji moraju da putuju iz Niša ili Prokuplja na posao i nazad provedu po 2 i više sata u svojim automobilima ili autobusu. Ova firma je nedavno angažovana i na izgradnji puta preko Radan planine, do aprila 2023. godine treba da završi i drugu deonicu od Beloljina do Rudara u dužini od 24 kilometra, ali kako sada rade, teško da će sve to stići u datim rokovima – smatraju nezadovoljni građani.

Inače, izgradnju dela puta od Merošine do Prokuplja obeležilo je kašnjenje radova koji su zvanično počeli još oktobra 2021. godine i do sredine januara ništa nije urađeno, a kao razlog kašnjenja iz Javnog preduzeća Putevi Srbije, koje je i investitor, naveli su – loše vremenske uslove.

Da će državni put koji povezuje Toplički i Nišavski okrug biti obnovljen najavio je još avgusta 2021. godine predsednik Srbije Aleksandar Vučić, a građani podsećaju i na njegovo obećanje da će sve biti gotovo – do maja ove godine.

Pre 2 godine izdvojeno 11 miliona za sanaciju tog puta

Udarne rupe i oštećen kolovoz je nešto na šta su se navikli vozači unazad nekoliko godina na deonici puta od Prokuplja do Merošine, a tokom 2020. godine je izdvojeno oko 11 miliona dinara za saniranje određenih deonica.

Pre dve godine rađena sanacija puta, vozači ni tada nisu bili zadovoljni; Foto: M. M.

Vozači su i tada bili zabrinuti i govorili su da asfaltiranje samo pojedinih deonica, a ne čitavog puta, ugrožava bezbednost saobraćaja.

Za vozače je takav način radova i asfaltiranje samo pojedinih delova nebezbedan, jer put ima ulegnuća zbog neravnomernog sloja asfalta uzrokovanog čestim krpljenjem i kažu da predstavlja opasnost tokom vožnje.

Pošalji komentar

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име